2009. szeptember 18., péntek

Megosztanám

Korábban már írtam, hogy mivel számítógép előtt dolgozom, számomra a hírek követésének legegyszerűbb módja az RSS. Próbálkoztam RSS-olvasóval, Google Readerrel, de leginkább az iGoogle vált be - a nagyon hasonló Netvibesszal csak az ismerkedésig jutottam el -, egyetlen oldalon látom szinte valós időben, hogy mi történt a kedvenc hírforrásaimon, blogjaimon. Napközben a frissesség a lényeg, míg este és hétvégén az, hogy minél gyorsabban átlássam, mi történt a közelmúltban.


A már említett bejegyzésben felajánlottam, hogy aki szeretné egy felületen nyomon követni a legfontosabb DVTK-s hírforrásokat, azzal szívesen megosztom a saját iGoogle-öm DVTK fülét. Finoman fogalmazva mérsékelt érdeklődés követte az ajánlatot, a legnagyobb sikerélményem az volt, hogy a Zelnök Úr azóta használja az iGoogle-t - ha használja még - de a megosztásból ő sem kért.


Azonban én örök optimista vagyok, és hátha vannak új olvasók - a statisztikákból látom, hogy vannak -, akik a múltkor lemaradtak. Tehát ismét itt az alkalom!

Aki ír nekem - nkocsis(kukac)freemail(pont)hu - levelet egy olyan e-mail címről, amelyikhez tartozik Google account (a gmail.com-os címekhez automatikusan, a többit be kell állítani), azzal szívesen megosztom a DVTK- és sporthíres iGoogle oldalamat, amit utána tetszés szerint alakíthat, bővíthet, szűkíthet. És azt is megígérem, hogy az e-mail címeket nem adom tovább, nem építek belőle adatbázist és később sem próbálok Viagrát rátok sózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése