2009. szeptember 10., csütörtök

Válogatott vasgyári vagányok (MTK - U20-as válogatott 2-2)

Még augusztus elején emeltem ki a kommentek közül önálló posztba kardosig egy budapesti Ligakupa-meccsről írt beszámolóját. Utána beszéltünk is arról, hogy máskor is írhatna pesti meccsekről, és ennyiben maradtunk, részemről kicsit feledésbe is merült a dolog. Ma reggel meglepetéssel láttam a levelesládámban, hogy nem csak kinn volt az MTK - U20-as válogatott meccsen, hanem fotózott és meg is írta, mit látott. Az alábbiakban ezt olvashatjátok.

Vendégposzt: kardosig írása



Lehet, hogy nem vagyok százas, de engem ma jobban érdekelt az MTK - U20-as válogatott edzőmeccs, mint C. Ronaldoék esti VB selejtezője a Puskásban.

A Hidegkúti stadion meglátogatása azért volt számomra fontos mert gyakorlatilag a magyar utánpótlás krémjét lehetett látni a két csapatban, azon belül pedig 3(!) Diósgyőri legényt. Ehhez annyira nem vagyunk hozzászokva.

Tehetségek (Fotó: kardosig)
Sajnos a meccsen mindhárman a kispadon kezdtek. Egervári mester egy 4-1-3-2 felállást játszatott a fiatalokkal , ahol a számunkra fontos posztokon (védekező kp, csatár) Korcsmár ill. Németh K. és Simon A. játszottak -annyira azért nem lehengerlően.

Alacsony színvonalú első félidő egy szerintem Présinger- (a portálok szerint Simon-) góllal az egyik és egy Könyves-góllal a másik oldalon. Így 1-1-el vonultak le a csapatok.

Szünetre menet (Fotó: kardosig)
A második félidőben eljött a mi időnk. A szöv. kap. sort cserélt. Egyedül az AEK új sztárja maradt a pályán. Ekkor egy 4-4-2-es felállásban játszott a csapat. Ahol Takács Peti jobbhátvéd volt(!), míg Búrány Zoli belső kp. volt a halis Simon gyerekkel. Míg Balajti hátul melegített.

Németh éktársa a hórihorgas és szerintem egy kicsit esetlen Futács volt. Azért ők ketten csak összehoztak egy gólt a második játékrészben. (Futács beadás, Némó gól.)

A gól után rögtön lejött Németh és végre beállhatott a miskolciak királya.

Ádi beáll (Fotó: kardosig)
Ádi nem is sokat vacakolt. Lendületes elfutásokkal, ügyes cselekkel mutatkozott be. Gyakran nyíltszíni tapsot kiváltva az illusztris nézőközönségtől. A lelátón ott volt pl. Kisteleki elnök úr, az Újpest teljes vezetősége skótostul, Salecostól, a kis Albert, Várszegi Gábor stb.

Buró a szokásos játékát hozta, míg Takinak nem igazán ízlett a bekk szerep. Ugyan nem mentek el mellette, de az utolsó percben róla kapott egy tizit az MTK. Bár a lelátón senki nem tudta megmondani, hogy mit követett el azon kívül, hogy közel ment az ellenfélhez.

A lefújáskor lementem a srácokhoz. (Ádi elég hamar eltűnt így csak Buróval és Takival beszéltem.) Peti elmondta, hogy ő sem tudja, mit fújt be a bíró a büntetőnél. Valamint kérdésemre elmondta, hogy az utazó keretet pénteken jelöli ki Egervári. Azt nem tudják, hogy ők benne lesznek-e.

Búrány Zoltán és Takács Péter (Fotó: kardosig)
Azt nehezen tudom elképzelni, hogy mindhárman utazzanak, de remélem, hogy DVTK játékosnak is szól majd a himnusz Egyiptomban!

2 megjegyzés:

  1. Ez szerintem a pénzről is szól. Lehet egy klub odaszól Egervárinak, hogy, ha már válogatott ez a gyerek akkor ezt vidd már ki nálunk úgy se játszik, de majd így esetleg, ha eladjuk jut neked is egy kis della. Szerintem Egervári nem jó szakember, habár a Dunaferrel akkoriban csodát csinált mostanra ellaposodott.
    Én örülnék, ha min a 3 játékosunk ki tudna menni, de akkor lényegesen meggyengülnénk.

    VálaszTörlés
  2. Taki és Ádám utazik Egyiptomba!!!
    Sajnos Buró megint lemaradt....

    www.mlsz.hu

    VálaszTörlés