2009. szeptember 16., szerda

Aczél Zoltán gyakorlatilag lemondott

Lemaradtam tegnap a Sportpercek elejéről, - az U20-as válogatott meccsét néztem -, de most megtaláltam a felvételt.

Mit mondjak, meglepő dolgokat mondott Aczél Zoltán. A Pápa elleni meccsel kapcsolatban még semmi újdonság nem volt, tulajdonképpen Vukadinovicra is lehetett számítani (csak nehogy Jeknic legyen a következő!). És Pápára utazva pont azt beszéltük, hogy ugyan a bajnokikra hazaengedik Balajtit és Takácsot, de az U20-as válogatottal nem a hétvégi meccsre készülnek, hanem a hetek múlva sorra kerülő világbajnokságra, így talán jobb is lenne nem játszatni őket, mert ki tudja, milyen terhelést kapnak. Ezt is megerősítette Aczél.

Aczél Zoltán (Fotó: BOON)

Az interjú végén viszont jött a hidegzuhany. Nem tudom, kire gondolt Aczél, hogy harcolnia kellene a munkája elismeréséért, de a keret összetételét, az új igazolások elmaradását említette, tehát a vezetőségre tippelek, ráadásul Vágó Attilával szemben ő közutálatnak sem örvend.

"...nem véletlenül változtattam a szerződésemen, az egy évet fél évre, tehát december 31-ig szól és valószínűleg addig is fog tartani..."

Hm, érdekes. Ezt én nem tudom másként értelmezni, csak úgy, hogy már most elkezdhetünk edzőt keresni, mert januárban már nem lesz. De miért nem mondja ki konkrétan, hivatalos formában, hogy a vezetőség is tudjon lépni? Karakánabb embernek ismertem Aczélt annál, hogy ne mondja meg, valójában mit akar.

Feltételezem, még maga sem tudja. Ha jönnek az eredmények, akkor biztosan szívesen letörölné ezt a videót, de ha éppen a vonal fölött vagy az alatt lesz az ősz végére a DVTK, akkor bizony nem marad. És persze sokat számít az is, hogy télen lesz-e pénz, akarat a keret megerősítésére.

Én elismerem, amit eddig tett Aczél a DVTK-ért, de ha menni akar, akkor biztosan nem fogom visszatartani (nem mintha vissza tudnám).

6 megjegyzés:

  1. csalódtam most benne. ennél a hisztinél, mint amit a videó végén levágott, többre tartottam.

    érdekes.

    VálaszTörlés
  2. addigra pont kirúgják Sisát a Honvédtól...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Aczél megsértôdött mert néhány DVTK szurkoló mindig mindenbe beleköt, és kezd elege lenni. Ha volna esze akkor tudná hogy a szurkolók 80%-a még mindig mellette áll, csak nézze meg a szavazást a Honvéd elleni meccsre a dvtk.eu-n. Azt pedig tudhatná hogy soha semelyik edzô sehol nem fogja bírni az összes szurkoló bizalmát..

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a presztízsét félti. Állandóan kieső csapatokat vezényel, hosszú távon nem tesz jót a karrierjének.

    VálaszTörlés
  5. Írnék a másik névtelennek: Szerinted egy edző foglalkozik azzal, mit mond néhány szurkoló? Nem. Ő végzi a dolgát, de ha a feltételek nem adottak, akkor elmegy. Ennyi.

    VálaszTörlés
  6. @Névtelenek: ha választanátok egy nicknevet, élvezetesebb lenne a beszélgetés!

    Alapesetben egyetértek, az edzőnek végeznie kell a dolgát és kész.

    De mivel a szórakoztatóiparban dolgozik, igencsak figyelnie kell a közönség (vásárló) véleményére is. De tudnia kell súlyozni, mikor csak 1-2 egyedi hangról van szó és mikor közhangulatról.

    VálaszTörlés