2009. szeptember 17., csütörtök

Mándok - DVTK 1-2 (MK)

Tulajdonképpen nem akartam írni erről a meccsről, mert ott nem voltam, az internetes közvetítéseket pedig már párszor szóba hoztam, ez sem volt másabb, mint a korábbiak.

Szabó Viktor két gólt fejelt (Fotó: BOON)

Viszont találtam két videót, amit szerintem érdemes megnézni és eszembe jutott néhány gondolat, amit érdemes veletek megosztani.

Megyeegyes volt az ellenfél,a DVTK pedig teljes csapattal állt ki - mondjuk nem kellett sokat gondolkodnia Aczélnak, hogy kit állítson a kezdőcsapatba, mert sokan vagy az NB III-as csapatban már játszottak ebben a kiírásban, vagy éppen a válogatottnál vannak, hogy az amúgy is szűkös keretet ne is említsem. Egyedül Horváth Gábor mellőzése nem egyértelmű, talán pihentette.

Szóval a közvetítésből nekem az jött le, hogy nyom a Diósgyőr, az első félidőben minimum kétszer járt az ellenfél gólvonalán a labda és az is feltűnt, hogy a vége felé megszaporodtak az említésre érdemes lövések, helyzetek stb.

Régóta figyelem, ha egy csapat az első félidő végére elfárad, akkor az többnyire a második félidő végén sem tud annyit futni. Ráadásul a kupakiírás szerint döntetlen esetén nem az alacsonyabb osztályú csapat jut tovább, még csak nem is az angol módi szerint rögtön 11-esek következnek, hanem újabb 30 percet kap a jobb erőállapotban lévő csapat, hogy bedarálja a kicsit.

Még egyszer mondom, nem voltam ott Mándokon, de az internetes közvetítést olvasva nem voltam túlságosan ideges. Egy dologtól lehetett tartani, hogy a hazaiak szereznek egy gólt, majd azon annyira belelkesedek, hogy onnan már mindegy, ki mennyit edz és milyen erőben van. (Lásd a Nyírmada a Nyíregyháza ellen.)

Szerencsére Szabó Viktor fejelt egyet, majd még mielőtt elkapta volna a hév a mándokiakat egy másodikat is, így azt írtam a twitteren, hogy "továbbment a DVTK, a közvetítés alapján könnyebben, mint azt az eredmény sugallja". (Csak mellékesen: ismét bebizonyosodott, ha kap Szabó Viktor jó beadásokat és nem neki kell kiugrania a félpályán, akkor tud ő gólt lőni.) Aczél is ezt nyilatkozta a meccs után, "ez egy magabiztos továbbjutás volt".

Kerek a történet, itt be is lehetne fejezni a posztot, de felmerül a kérdés, ha minden olyan sima volt, akkor miért csak egyet cserélt Aczél? Miért nem játszatta Viskovicot, Horváth Szabolcsot, Menyhértet? Utóbbi kettőről el tudom képzelni, hogy már játszott az NB III-as csapatban, de a jegyzőkönyv szerint mégis ott ültek a kispadon.

Kérdések, amire nem tudom a választ...

És akkor az ígért két videó a szurkolókról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése