2010. október 17., vasárnap

Volt egyszer egy DVTK SE

Amióta írom ezt a blogot, többször is érintettem az amatőr DVTK SE-t. Mostanában lett volna aktualitása a bővebb megemlékezésnek, de erre nem került sor. Tíz évvel ezelőtt, 2000 őszén jártuk körbe a Miskolc környéki falvak pályáit és bizonyítottuk be, hogy nem csak szlogen a "Diósgyőr mi vagyunk!".

A részletes visszaemlékezés és történet helyet meg kell elégednetek egy napra pontosan 10 éve megjelent cikkel, ami nagyszerű kordokumentum.

Jó olvasást!

Teljes méretért katt a képre!


FRISSÍTVE: Homovics Tomi fb-oldaláról leloptam a képen szereplők nevét, már csak a sorbaállítás áll előttem, előttünk, mert a segítséget ezúttal is elfogadom.

Álló sor: ..., Kiss Róbert, ..., ..., Zselenák Zsolt, ..., Pere Zoltán, Hargitai Pál, Hozdik Gábor, Major István
Guggoló sor: Porkoláb János, Feledi László, ..., Vester Csaba, Homovics Krisztián, Homovics Tamás, ..., ..., ..., ...
Fekvő sor: Skarupa Tamás, ...

Akiket nem ismertem fel: Fürjes Sándor, Puda Zoltán, Trozonyi Gábor, Jakó Gábor

4 megjegyzés:

  1. én pedig személy szerint örülnék, ha valaki leírná az SE szép kerek történetét

    VálaszTörlés
  2. Ki ismeri fel a játékosokat? Mezei piros pont az ajándék!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem guggoló sor jobb szélső Jakó Gábor

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    11 eve tortent lassan, hogy egyutt rugtuk a bort a DVTK SE-ben! Csaba vagyok es orommel olvastam a Szabad Fold cikket, amit talan most latok eloszor!
    Kicsit a DVTK tortenelmenek a reszeve valtunk...nem csak szurkolokent...hanem amator jatekosakent is! Mindenkinek udv!
    Vester Csaba

    VálaszTörlés