2009. július 14., kedd

Szabadság alatt vendégposztok

Itt a nyár, bár a DVTK-nál nincsen uborkaszezon, az egyszer biztos. Erre viszont nem lehet felkészülni - a bajnokság rajtjára sem, még most sem tudom, a jövő héten pénteken vagy szombaton rendezik a DVTK - DVSC meccset - így egy izgalmas időszakban hagyom itt Miskolcot és megyek nyaralni.

Amikor elindítottam ezt a blogot, egyértelmű volt, hogy a DVTK-ról és nem magamról nevezem el, mert ugyan erősen rányomja látásmódom a bélyegét a blogra, de mégis a DVTK-ról és nem rólam szól.

Ezért is kértem meg wmitty barátomat arra, hogy a következő időszakban írjon néhány bejegyzést az aktuális eseményekről, legalább lesz mit olvasnom, ha hazaértem. Elsősorban az edzőmeccsekről, a szezonnyitó Ligakupameccsről, de bármi másról a DVTK-val kapcsolatban. Nem ígért heti öt posztot, de lesznek új bejegyzések, az biztos (az írások végén van egy "Írta: ..." rész, ott lehet azonosítani a szerzőt).

Innentől ne engem szidjatok, ha nem értetek egyet a leírtakkal, én már előre elhatárolódok minden egyes karaktertől :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése