2009. július 5., vasárnap

100

Pezsgőt nem bontunk, de azért én személy szerint örülök, hogy megvan a 100. bejegyzés.

Emiatt nem is írtam volna, ennek a posztnak az apropója a dizájnváltás. Amikor elkezdtem a DVTK-blogot írni, a szolgáltatóválasztás egyik szempontja az volt, hogy lehetőség legyen egy szép blog létrehozására, de ugyanakkor azt is megfogadtam, addig nem foglalkozom a dizájnnal, amíg ki nem derül, van-e értelme csinálni.

Sok olyan diósgyőri honlapot (többek közt ez és ez, meg ez, valamint ez, de sok más is) lehet találni az interneten, amit amíg a kezdeti lelkesedés vitte előre, kapott némi dizájnt, rengeteg aloldalt satöbbi, szóval beletoltak egy csomó energiát, aztán rövid idő alatt kifulladt az oldalgazda és nem frissítette tovább. Nem akartam ebbe a hibába esni, nálam a tartalmon van a hangsúly, ezért vártam mostanáig.

Ha tetszik, ha nem, barátkozzatok meg ezzek a kinézettel, mert legalább további 100 posztig nem változtatok rajta ;-) Csak legyen miről írni azt a 100 bejegyzést!

És két képernyőfotó az utókor számára.

Ilyen volt (nagy méretért katt a képre)

Ilyen lett (mint az előzőnél)





13 megjegyzés:

  1. Sokat nemváltozott. De legalább látjuk az értékes relikviáid. :) Csak így tovább!!!!

    VálaszTörlés
  2. Dehogynem változott! Sokat.
    Már nagyon idegesített, bevallom, a ferde stadionlátkép egy amúgy színvonalas oldalon.

    Csak így tovább! :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az eddigi 100-hoz! Bízom benne, hogy még sokáig olvashatjuk a blogodat, mivel sehol nem találni ilyen autentikus értékeléseket, elemzéseket!
    Nekem tetszik ez az új dizájn is.
    A 100-as címről meg először azt hittem az évfordulóra utal, vagy a hiányzó összegről a költségvetésben...

    VálaszTörlés
  4. ÉN MEG CSAK EGYSZERŰEN SUERETLEK...

    VálaszTörlés
  5. AZAZ SZERETLEK. DE NEM ÚGY...

    VálaszTörlés
  6. @Pe-Pe: azért dolgoztam vele, ha nem is látszik ;-) Viszont adtál egy ötletet, lehet, készítek néhány fotót a gyűjteményemről. Nem egyesével, katalógusjelleggel, hanem mondjuk a belépőkről, újságokról, sálakról stb. Csak idő kérdése.

    @piros: köszi szépen! Pedig én nagyon szeretem ezt a fotót, a Bükkből készült, valahol a mexikóvölgyi bánya környékéről, szerintem e fotó nélkül soha nem láttam volna ebből a szögből a stadiont.

    @kardosig: köszi szépen neked is! Eszembe sem jutott, milyen más jelentései is lehetnek a címnek.

    @m.csaba: a második kommenttel megnyugtattál :-)

    VálaszTörlés
  7. én azt hittem, az a fotó erről a romos épületről van.
    de legalábbis mellőle a nagy kéményről

    http://media.boon.hu/pubs/Bildserie/Ligakupa__Di_sgy__337_r___Ny_regyh_za_2008_/2217402.jpg

    VálaszTörlés
  8. Csak arra utaltam, hogy a fenti képet cserélted ki. Amúgy nem is kell túlcsicsázni ezt az oldalt, mert akkor már elvesztené blog jellegét és inkább egy weblap lenne. Szóval csak így tovább. Amúgy meg lassan itt a DVTK-nál is a száz nem tudni, hogy hol lesz ünnepelve (osztály). Jó lenne egy múzeumi kiállítás az elmult 100 évről.

    VálaszTörlés
  9. @piros: oda még nehezebb lett volna be/feljutni. Készült egy Újpest elleni meccsen is ugyanilyen fotó, de az a párás levegő miatt sokkal rosszabb minőségű, pedig a tele stadion, a koreográfia jól muatat(na).

    @Pe-Pe: azért az oldalsó kicsi fejlécek sem ilyenek voltak ;-)

    Abban nem értek egyet, hogy a blog=egyszerűség, majd a következő váltáskor megmutatom, mi mindent lehet kihozni belőle :-) De nem, arra utalok inkább, hogy egyre többen fogadják el, hogy a blog egy tartalmokezelő eszköz, semmi több. Azttán mindenki olyan szöveges és vizuális tartalommal töltni meg, amilyennel tudja/akarja.

    Sokan mondják ezt a kiállítást, de arról még nem hallottam, hogy tett is volna bárki érte. Illetve alakul a DVTK webmúzeum, az sem rossz.

    VálaszTörlés
  10. Az oldalsó kicsi fejlécek elkerülték a figyelmemet. Nekem mindenesetre így jó, nem kell túlcsicsázni, legyen lényegre törő, ahogy eddig is az volt.(Persze, ha változtatsz valamin az még nem jelenti azt a későbbiekben, hogy nem fog tetszeni:) A boonon fent van a klub költségvetése illetve a mai Nemzeti Sport úgymond temeti a csapatot.

    VálaszTörlés
  11. @Pe-pe: figyeld a tweetjeimet a twitteren, vagy itt jobb oldalt a "Gépház és egyéb szösszenetek" boxot, oda én is bemásoltam a költségvetés linkjét. És azt is, hogy az MLSZ is észbe kapott, eddig szerintem azt hitték, Diósgyőrben minden rendben van.

    A költségvetést még emésztem, de nem hiszem, írok róla, bár később többször lehet majd hivatkozni rá.

    VálaszTörlés
  12. Azért én megkérdezném, hogy mi alapján vizsgálódik az Mlsz? A papírokat átnézték, minden rendben volt. Megkaptuk a licencet? Igen. Hivatalosan történt változás azóta? Nem. Valaki feljelentette a klubot? Nem.
    Az, hogy az NS vagy az ÉM mit ír, az szerintem irreleváns.
    De ha mégis ez számít, akkor Doros írja meg holnap, hogy jön Abramovics meg egy dubaji sejk és a BL döntő a cél. Ennyi. Az Mlsz illetékeseinek sem kell így csütörtökön leutaznia.
    Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs baj, - mert van - de azért a szabályokat tartsuk már be.

    VálaszTörlés
  13. A liszensznek tartalmaznia kell azt a fedezetet ami az éves működéshez szükséges. A sopron évközbe így tudott megszűnni, kizáródni.
    Első körben fel fogják függeszteni a klubbot.

    VálaszTörlés