2009. április 5., vasárnap

Köszönöm Peti!

Minimum két nyertese volt a szombati DVTK - Paks meccsnek, ugyanis nem várt eredményt hozott az eladó Harcosok pólóról szóló bejegyzésem utóirata. Egy régi barátom odajött hozzám meccs közben és mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, közölte: olvasta a blogomban, hogy keresem a Forza Diósgyőr feliratú sálat, ezért nekem adja az övét, várjam meg a meccs után.

Szinte most sem hiszem el a nagylelkűségét - pénzt, szívességet, semmit sem kért - pedig itt van előttem a sál.

Így a DVTK mellett személyesen én is nyertem szombaton. Köszönöm Peti!

(Hátha van még egy jótét lélek a földön, továbbra is keresem az Emigrantes Rojos sálját, ami még mindig hiányzik gyűjteményemből.)

3 megjegyzés:

  1. http://media.boon.hu/pubs/Bildserie/Foci__csal_dok__akad_mia___k_z_sen_2009_03_/Bildseite2.shtml

    Norbi,
    ez a sál megvan neked (Káli, Csak a Diósgyőr)? A gyűjteményedben nem láttam.

    VálaszTörlés
  2. Vettem az adást, hamarosan befotózom az összes sálamat, van egy kis elmaradásom (Utolsó frissítés: 2006. 09. 03.).

    Egyébként igen, az is megvan. Nagyjából tíz sálra számíthatsz még ;-)

    VálaszTörlés
  3. semmi hátsó szándékom nem volt,
    csak segíteni akartam :-)

    VálaszTörlés