2010. április 11., vasárnap

Amikor három Tóth is játszott a DVTK-ban

Újabb csapatkép bukkant elő a múltból. a DVTK 80 esztendős fennállása alkalmából kiadott műsorfüzetben találtam az alábbi fotót.

A DVTK 1989-1990-es kerete
(nagyobb méretért katt a képre, még jobb, ha jobb egér, megnyitás új lapon/ablakban opciót választasz)

Egy hasonló játékra hívok mindenkit, mint egy féléve, a Felnőttek a gyerekek című posztban.

Csak tessék, csak tessék! Ki hány játékost ismer fel az 1989-1990-es keretből? De őszintén!

És mi az aktualitása ennek a posztnak azon kívül, hogy most találtam a fotót? Hogy a DVTK legújabb vezetőedzője, Tóth László is szerepel rajta! Aki őt is felismeri, az bónuszpontot kap.



Megfejtés A játékosok nevét úgy tudod elolvasni, ha az egérrel kijelölöd az egész sort.

Hátsó sor: Sikur György (gyúró), Palicskó Tibor (vezetőedző), Tóth György, Rostás Károly, Nagy Attila, Kaszás János, Varga Iván, Dancs Atila, Lakatos Csaba, Váradi Ottó (edző), Mitterpach Tibor (intéző)
Középső sor: Szabó Zsolt, Huszák Géza, Bém Gábor, Leskó Zoltán, Veréb György, Héjas Csaba, Tóth László, Tóth Miklós
Első sor: Csiba László, Csízi Gábor, Farkas Simon, Kiss Árpád, Lehóczky Zsolt, Farkas János, Hanyecz Béla

2 megjegyzés:

  1. Palicskó, Váradi +
    Dancs, Farkas Jani, Huszák, Bém, Veréb

    (a BP centenáriumi honlapján megvan a kép színesben is)

    - pirosp -

    VálaszTörlés
  2. @pirosp: tényleg, így megtaláltam én is. Sajnos ott nincsenek játékosnevek, anélkül pedig soha nem ismertem volna föl Tóth Lászlót.

    VálaszTörlés