2010. április 5., hétfő

Jöhet a feltámadás

Nem láttam a Vasas elleni meccset, így arról nem írok. (Kardosig majd talán...) Viszont így is van mondanivalóm.

A mérkőzés előtt azt írtam, csak a győzelem lehet elég a bennmaradáshoz, a győzelem azonban elmaradt. Tudom, az utolsó töltényig harcolni kell, de ha sorra veszem az észérveket, akkor nem sok szól mellettünk.

Ugye, többször elhangzott, hogy 18 pont kell a bennmaradáshoz, ami akár lehet 6 győztes meccs is. A Pápa ezt egyhuzamban megcsinálta ősszel, úgyhogy elvileg nem lehetetlen, mi is követhettük volna a példát, de mikor játszunk könnyebb ellenfél, mint a Vasas ellen? Így is lehet hat győzelem, de minden győzelem helyett lehet egy rosszabb napon döntetlen (lásd Kecskemét a múlt héten) és máris nincs meg a hat. Persze lehet győzelmekből és döntetlenekből is összerakni a 18 pontot, de már csak 9 forduló van hátra, egyre kevesebb lehetőség maradt pontot szórni. Márpedig a döntetlen a mi helyzetünkben egyértelműen pontszórás.

De miről beszélünk? Azt nem látom, hogyan lesz 9 meccsen 6 győzelem, ha eddig 6 meccsen mindössze 1 pont sikerült!

Lehetne egy másik út is. Nem kellene 18 pont, ha a konkurencia megállna a pontgyűjtésben. A Nyíregyháza ősszel is jól kezdett, az első négy fordulóban szerzett hét pontot, majd a többi tizenegyben hármat. Az első négy körben most is megvolt a nyolc pont, ha ehhez még 3-4-et tesznek hozzá, akkor megállnak 22-23 pontnál, ami tuti kiesést jelent számukra.

Ahogy írtam a meccs előtt, a másik favoritom a Vasas. Ugyan ők ősszel sok pontot szereztek, de tavasszal teljesen érthető módon beragadtak.

És itt a nagy probléma! Nem elég, hogy ismét nem sikerült pontot szerezni, adtunk a Vasasnak hármat! Úgyhogy lassan el is lehet vetni ezt a variációt, ismét az a kérdés, honnan lesz 30 pontunk?

Húsvét van, adja magát a válasz jöhet a feltámadás. Mert a kilenc meccsen megszerzett 18 pont az valódi feltámadás lenne, amely természettudományos módon legalább olyan kevéssé magyarázható, mint Jézus feltámadása.

De félek tőle, egy egészen más feltámadásra lesz szükség, méghozzá az NB II.-ben. Ha eljutunk oda, akkor az sem lesz kis feladat, mert ismét új csapatot kell építeni és ha a Nyíregyháza is kiesik, akkor előfordulhat az, hogy idén senki nem akar feljutni komolyan a Keleti csoportból, jövőre pedig ketten is. És a végén világ csúfságára majd azért kell szurkolnunk az utolsó fordulókban, hogy a Nyíregyháza ne kövessen minket.

4 megjegyzés:

  1. én voltam, de nem emlékszem semmi érdemlegesre :-/
    azt hiszem volt egy jó 5 percünk a második félidőben, meg jópár Malinauskas védés.
    a hangulat meg olyasmi volt, mint amikor Csankkal nem voltak kiesési gondjaink, ezért produkáltunk egy fertelmes tavaszt, főleg idegenben.
    amolyan "tudjuk le a pesti meccset, úgysem látják sokan" típusú alibizgetés.

    mintha nem lett volna tét. és ezt nayon nem értettem...

    VálaszTörlés
  2. Semmi érdemleges? És az új sálad???

    a Zelnök

    VálaszTörlés
  3. az új sálat nagyon köszönöm,
    bennem volt hogy megemlítem, csak a 1910 fórumán akartam.
    szép, alkalmatos, szép sávarány leosztással,
    igaz kicsit rózsaszín, de az a technológából fakad.
    én két hete csináltattam magamnak pólót, ott is rózsaszín lett a fehér,
    úgy látszik bonyi dolog ez.

    VálaszTörlés
  4. @a Zelnök: lemaradtam valamiről, van új sál? Légy szíves keress meg a nkocsis(kukac)freemail(pont)hu címen, ha jut belőle nekem is! Köszi!

    VálaszTörlés