2009. február 27., péntek

Lebontják a kerítést Diósgyőrben

Utoljára 2006-ban voltam DVTK-ankéton, de ha jól emlékszem, 2007 eleje óta nem is tartottak, így kíváncsian vártam a csütörtök délutánt.

Egy sovány félház, vagy inkább negyedház volt az ITC-ben, de ezen nem lepődtem meg, meccseken sincs manapság akkora tömegnyomor és több ismerőstől hallottam, hogy ők aztán soha nem jönnek többet ankétra, mert elegük van a "Mikor lesz Diósgyőrben villanyvilágítás" és az "Én már 1952 óta járok meccsre" típusú kérdésekből, hozzászólásokból. Megnyugtatom őket, amit hallottam - el kellett a vége előtt jönnöm - a jó kérdések, jó hozzászólások többségben voltak a hülyeségekkel szemben.

Hogy mi hangzott el, arról olvashattok itt és itt, én csak néhány dolgot emelek ki.

Kezdjük azzal, ami számomra újdonság volt. Természetesen szóba került a stadionrekonstrukció (úgy látszik, ez a modern villanyvilágítás), ami kapcsán Dlusztus Imre elmondta azt is, hogy a régi korzó helyére (figyelem Korzó Boys!) egy, a távolugrógödörig érő mobillelátót terveznek és elbontják a kerítést ezen a részen. Tiszta Anglia, bár az szerintem meg sem fordult a fejükben, hogy ottani szokás szerint magán a lelátón kialakított helyre üljön az edzői stáb és a cserejátékosok, helyette plexiből készül új kispad. És ezt a mobillelátót utána a többi városi rendezvényen is lehet hasznosítani a tervek szerint.

Ha jól értettem, akkor a kanyarok megmaradnak állóhelynek, viszont a tribünnel szemközti egyenest befedik és beszékezik jövőre. Ezzel talán megvalósul az, amit már több mint tíz éve mondogatok, - először talán még Bém Gábornak -, nem diák és nyugdíjasjegy kell, hanem a kanyarba kell olcsóbban adni a belépőt. Döntse el mindenki, megér-e neki több pénzt az, hogy középről látja a meccset.

Balról jobbra (katt a nagyobb képért): Horváth Szabolcs, Giák Tamás, Gyarmaty Attila, Gálhidi György, Dlusztus Imre, Köteles László, Despot Viskovic, Milan Bogunovic, Djordje Simic.

Szó esett a DVTK.eu megújulásáról, sőt, bemutatták Gyarmaty Attila szerkesztőt is. Elmondta, milyen szép tervei vannak (érdekes módon most a webshop és a DVTK tv kimaradt a korábban elhangzottakhoz képest, remélem csak feledékenységből). Írhatnám, hogy ezek után vártam, milyen szép és jó tudósítás jelenik meg a hivatalos honlapon, de láttam, hogy rajtam kívül csak a BOON fotósa fényképezett és Dlusztuson kívül nagyon senki nem jegyzetelt. Így nem lepett meg a konkrétumoktól mentes tudósítás a hivatalos honlapon, ahol az első komment az volt, hogy "Aki ott volt írhatna valamit.. "

Az elején bemutatták az új igazolásokat Lippai kivételével. A magyar fiatalok mondtak is pár szót - (FRISSÍTVE: a névre kattintva a bemutatkozás megnézhető) Giák Tamás teljesen profin nyilatkozott, Horváth Szabolcs pedig mint egy elfogódott 19 éves, aki először áll ki sok ember elé - a szerbek viszont végigunatkozták az este azon szakaszát, amíg ott voltam. Nem tudom, később szót kaptak-e, de nekem volt egy olyan érzésem, hogy Kötél nem csak csk-helyettesként (bár csk-ként mutatták be), hanem tolmácsként kapott eredetileg meghívást. Helyette szépen bemutatta őket, ecsetelve az erényeiket. Megvan az új feladatkör, ha minden kötél szakad ;-)

Aki nem hiszi, nézze meg a videót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése