2009. február 23., hétfő

Nota Gyula RIP

Szombaton reggel egy fórumban láttam egy linket, hogy a focitipp.hu információi szerint megölték Nota Gyulát. Gyorsan körbenéztem az interneten, de se magyar, se szlovák oldalakon nem találtam semmit, bíztam benne, valami félreértés lehet.

Sajnos nem az volt.

Amióta meccsre járok, azt tapasztalom, Diósgyőrben a kapusok sztárok. Az volt Veréb Gyuri, Knotz Laci, Benone Dohot, Rácz Robi, Nagy Zoli, Kövesfalvi "Kavics" István és most az Köteles Laci is (Drasko Vojinovic pedig az lesz, ha így folytatja). Ez alól csak Czeglédy László volt kivétel, őt valamiért nem tudta megszeretni a közönség. Nota Gyula - hivatalos papírjai szerint Julius Nota - is beletartozott ebbe a sorba, bár a Tornyi Barna féle csapatban még Végső Béla, a gyúró is sztár volt. Sorra jöttek az eredmények és ha három gólt is kapott, akkor a társak segítettek, néggyel válaszoltak (FTC - DVTK 3-4).

Majd eligazolt, és igazából a Dunaferrben, ZTE-ben, Vasasban már nem tudott stabil kezdőkapus lenni.

Magam csak egyszer váltottam vele 1-2 mondatot, de azt érdemes felidézni. Egy DFC - ZTE meccs előtt (1999-2000-es szezon?) vártunk a főépület előtt, hogy bejussunk a stadionba, mikor megérkezett a vendégcsapat, köztük Notával. Köszöntünk neki, kérdeztük hogy van, majd azzal vált el tőlünk, hogy egy igazi focicsapatnak azért csak piros-fehér a színe.

Nyugodj békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése