2009. február 19., csütörtök

Megújult a DVTK.eu

Ideje volt, lelkesednek is rendesen a hozzászólók. Szerintem sem rossz, a réginél mindenképpen jobb - nem volt nehéz - de azért árnyaltabb a kép. A hibák egy része bizonyára gyermekbetegség, amit egy normálisan működő oldal előbb-utóbb úgyis kinő.

(Itt az elején vetem közbe zárójelben, hogy dolgoztam a BOON DVTK oldalának felépítésén, működtetésén - néha most is besegítek -, de nem gondolom, hogy ez ellenérdekeltséget jelent, mert az egy független híroldal, a DVTK.eu pedig hivatalos honlap. Utóbbinak a hitelesség, teljes körű tájékoztatás kell, hogy a feladata legyen, míg bármely híroldalnak a tág értelemben vett szórakoztatás. Ebbe beletartoznak a tervek, háttér- és meg nem erősített információk is - nem kacsára kell gondolni. Persze egy jó híroldal is hiteles, de ott le lehet írni, hogy xy Diósgyőrbe igazol, majd másnap cáfolni ezt, míg ugyanez egy hivatalos oldalon nem jól mutat. És még van egy csomó más különbség is, de ezúttal elég ennyi. Zárójel bezárva.)

Az FPS, lánykori nevén Flashpistols profi munkát végzett. A címlapi dizájnon lehet vitatkozni, nekem kicsit balra húz az egész, de majd megszokom. Jobban zavar, hogy az első képernyőnézetben gyakorlatilag két hírt látok és ha lekerülne a sejtésem szerint csak tesztként fenn lévő két felső reklám, akkor sem lenne jobb a helyzet. (A dvtk.boon.hu sem jobb ebből a szempontból.) Persze én nagyfelhasználó vagyok, nekünk találták ki az RSS-t, ami a régi honlapról nagyon hiányzott. Gyorsan fel is iratkoztam, a Google Readerben szépen meg is jelennek a hírek, de az iGoogle nem akarja az igazságot, régi híreket jelenít meg.

A cikkoldal rendben van, a címlappal szemben itt a tabella és a Google hirdetés sem zavar. Az egyetlen kritika, hogy vagy egy újabb gyermekbetegség vagy csak a szerkesztő nem tudja kezelni, de a szövegtestben kicsi képek vannak, amiket felnagyít a rendszer, ezért szörnyű a minőségük. Akár így, akár úgy, de ezen változtatni kell.

Takács Péter blogja
ígéretes kezdeményezés. Taki jó választás, fiatal, jó focista, népszerű és értelmesnek is tűnik. Kérdés, hogy valódi blog lesz-e, ahol közösség gyűlik köré és kialakul egy párbeszéd, vagy "csak" egy többé kevésbé rendszeresn frissülő beszámolókat tartalmazó oldal (lásd Hemingway és Németh Krisztián "blogja" a pepsifoci.hu-n, ahol még kommentelni sem lehet). Ez sem rossz, de akkor ne hívják blognak. Most ismét megnéztem Taki blogját, tudja valaki, hogyan lehet elolvasni a kommenteket? Én hiába kattingatok...

És végére hagytam a lényeget. Mert akármilyen csicsás lehet az oldal, ha a mérkőzés után kerül fel a beharangozó (volt rá példa), ha a jegyáraknál a kiemelt mérkőzések közt ma is csak az október 18-i Újpest elleni meccs van feltüntetve, ha az U18-as csapat játékosairól semmit nem lehet megtudni, a mérkőzések igencsak hiányosak és így tovább, akkor megette a fene az egészet.

A hírek terén tegnap beleerősítettek, de sok háttérinfó (teljeskörű tájékoztatás, ha emlékszik még valaki, mit írtam az elején) hiányzik még.

Hajrá srácok, most már a technika megvan, a potenciális olvasótábor is, lehet egy jó hivatalos honlapot készíteni! Én szurkolok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése