2009. február 25., szerda

DVTK - REAC másodszor

Megnéztem a városi tv-ben a DVTK - REAC meccset. Másodszorra még nagyobbnak tűnt a DVTK fölénye és még gyengébbnek a REAC teljesítménye.

Milicic gólpassza a tv-n keresztül még szebb volt és be kell valljam, az első meccsértékelésemben is "rendkívül pozitívra" értékelt Homma játéka még jobban tetszett. Ellenkező utat járt be Stanic, a felvétel megtekintés után már eszembe sem jutna, hogy ő volt a meccs embere, bár tartom, jól játszott.

Ezen kívül még egy kiegészítés és egy módosítás: Kamber első lövése nem kipattanó, hanem Homma által lekészített helyzet után volt és megfeledkeztem Lipusz bombájáról, amivel bebiztosíthatta volna a győzelmet.

A büntetőkről Takács Peti azt nyilatkozta, hogy mindkettő véleményes volt. Az elsőről a felvétel sem győzött meg, hogy nem történt volna szabálytalanság, élőben annyira tisztának tűnt a messzeségből is, bár Juhász "Minuta" István már a közvetítés elején rátapintott, hogy Nyerges előszeretettel dobálja magát, ha egy védő a közelébe merészkedik. A másodiknál élőben nem, de felvételről úgy tűnt, hogy hozzáértek Szabó lábához, de ő később esett el. A bíró mindenesetre 5-10 méterre, ha állt. Sajnos Magyarországon el kell esni ahhoz, hogy a bíró szabálytalanságot fújjon, hülye aki talpon marad. Ezért áll húsz perc játékból egy félidő...

Láttam más összefoglalót is, a Duna Tv-é kapcsán inkább idemásolom Pe-Pe hozzászólását a DVTK.eu-ról, ennél jobban én sem tudnám értékelni:
"Megnéztem a Duna tv-n az összefoglalót.
Bár ne tettem volna. Még egy ilyen szar színvonaltalan fos összefoglalót,
amit ez a szerencsétlen kis Knézy és bandája gyárt nem láttam.
Az még hagyján, hogy nem nagyon ismételnek meg fontos szabálytalanságokat,
és a gólt is csak nagyon ritkán, de, hogy mindeközben kib@sznak egy nagy feliratot, hogy mi is lett a pontos végeredmény és emiatt egy 11-est illetve az elvégzett büntetőt se lehet látni. Kritikán aluli."

Ami a Sport tv-n ment, azt pedig ideillesztem.



FRISSÍTVE: Takács Péter gólja és gólöröme:



Ismét FRISSÍTVE: teljes Duna Tv-s gólössszefoglaló:



Összefoglaló nyilatkozatokkal a városi tv-n:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése