2009. március 1., vasárnap

Edzőmeccs az interneten

Úgy alakult, hogy ezen a hétvégén nem vagyok Miskolcon, ezért kihagytam a DVTK - Mezőkövesd edzőmeccset is. Megvolt, ki ad majd infót az eseményekről, de végül az a barátom sem jutott ki a meccsre.

Így maradt az internet.

Edzőmeccsről lévén szó, maga az eredmény nem sokat számít, ahogy azt korábban írtam is. Azért mégis jobb érzés, ha nyer a csapat, főleg, ha fölényesen. Ezen kívül az összeállításból lehet még némi információt kinyerni (jelen esetben: Gohér és Vojinovic meggyógyult, pályára is lépett, előbbi az első csapatban, Simic és Bogunovic is játszott, viszont Lippai nem), illetve a meccs utáni nyilatkozatokból.

A BOON a felkészülési időszakban többször is élőben tudósított az edzőmeccsekről, ami azért nem megszokott, ezért most, idény közben nem is számítottam rá.

10-kor kezdődött a meccs, dél felé el is kezdtem várni a híreket. Az nb1.hu már 12.55-kor kiadta a szokásos eredményt, összeállítást, de a többi hírforrással nem tudom mi történt.

A BOON 13.37-es dátummal adta ki az nb1.hu-énál semmivel sem bővebb hírt, de legalább nem sokkal később tettek hozzá egy szép képsorozatot.

A hivatalos oldal még később, 13.45-ös dátummal publikálta a hírt egy régi csapatfotóval, tehát a két "helyi erő" egy teljes meccsnyi időt csúszott. Mélységes csalódás mind a kettő.

A pepsifoci.hu-t szoktam még nézni, de mivel ott idén is ctrl+c, ctrl+v pályázik az év újságírója címre, előbb meg kellett várni, hogy valaki megjelenítse az eredményt. Így 14.25-re datálható a ~11.45-kor befejeződött mérkőzésről szóló hír.

Megismétlem, nem létkérdés, hogy egy edzőmeccs eredménye azonnal olvasható legyen az interneten, de ha van még néhány hozzám hasonló hülye, akkor az azt jelenti, hogy igény mindenesetre van rá.

(Minden BOON-nal kapcsolatos bejegyzésnél leírom, hogy tiszta legyen: dolgoztam a BOON-nál és jelen pillanatban is be-besegítek a DVTK aloldal szerkesztésében.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése