2010. szeptember 18., szombat

DVTK - DVSC-DEAC előtt

Szökőévente fordul elő, hogy nem tudok hazai bajnokira kimenni, most sajnos ilyen következik. (Amióta meccsre járok, egy DVTK - Kaba NB II-es meccs valamikor a '90-es évek elején és néhány éve egy DVTK - MTK mérkőzés ugrik be, ezen kívül is max. 1-2 lehetett, amit nem láttam személyesen. Ezek szerint a DFC fennállásának összes hazai bajnokiját láttam? Elképzelhető!)

Nagyon sajnálom, mert biztosan érdekes lesz. A DVTK az esélyes, ha nem esnek a játékosok abba a hibába, hogy nyáron is sikerült simán nyerni és a bajnokságot pocsékul kezdte a kis Loki, ezért minden erőfeszítés nékül meglesz a 3 pont, akkor meg is lehet. Ismét lesz Lippai-Dobos páros a középpályán, visszatér Halgas is, és jön a jó öreg 4-4-2. Remélhetőleg az is pörgeti a játékosokat, hogy Szentes Lázárnak is bizonyítani kell, csak nehogy túlpörögjenek!

Tippem szerint vagy egy nyögvenyelős meccs lesz vagy gála. Ha lehet választani, akkor gála.

Mindenesetre aki ott lesz, az szurkoljon helyettem is!

3 megjegyzés:

  1. Az utobbi években távollétemmel támogatom a csapatot.Ha kimentem tuti vereség.
    De ennyire -mint te- hatékony még sose voltam!
    Egyszer nem mész ki és 6 gól! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Gála lett és végre Faggyas is betalált.
    Tényleg többet ne menj ki hazai meccsre :)

    VálaszTörlés
  3. Láttam személyesn a 98-99-es szezon összes mérkőzését, inkább arra gondoljatok, hogy akkor lesz ismét olyan őszünk, ha mindig kinn vagyok! :-)

    VálaszTörlés