2011. március 3., csütörtök

Csak ámulok és bámulok! - az ankétról

Alapvetően nem változott meg tavaly leírt véleményem az ankétokról, de most sokkal optimistábban látom a jövőt.

Amivel egy éve befejeztem, most azzal kezdem: felnőtt a közönség! Merész húzás volt a teljes estét szurkolói kérdésekre alapozni, de bejött. A DVTK hivatalos twitter csatornáján közvetítettem az elhangzottakat és úgy terveztem, csak lazán, néhány igazán érdekes dolgot írok meg. Ehhez képest végigkörmöltem a majd másfél órát, mert olyan kérdéseket tettek fel a szurkolók. Így volt értelme!

Sajnos most is volt két játékos, aki nem szólalt meg (Szabó Péter, Mohamadou Abdouraman), pedig ezúttal direkt felhívtam Hollósy András figyelmét erre, nehogy utólag kelljen okoskodni.

Még egy utalás a tavalyi posztra: azt nem láttam, hogy valaki autogrammot kért volna a játékosoktól, de közös kép készült - én fotóztam :-)

Szóval, a látottak alapján most optimista vagyok az ankétok jövőjét illetően, az eddig leírtakon túl különösképpen azért, mert hiába az NB II, a tavalyinál kevésbé felfokozott hangulat, kevesebb "sztárigazolás", mégis legalább annyian, ha nem többen voltak a teremben, mint egy éve. Úgy látszik, hiába az internet, a tv, rádió, újság, mégis igénylik az emberek a személyes találkozást.

Ui: Uno pina Diósgyőr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése