2009. november 30., hétfő

Segítség!

Levelet hozott a pósta. Egy ismeretlen írt, sőt, küldött virtuálisan egy réges régi műsorfüzetet. Az 1991-1992-es szezon DFC - Vác mérkőzésére adták ki.





A nyúlfarknyi levél végén pedig ott az ajánlat: ha a cimlapon levo fotorol 10-nel tobb embert felismersz neked adom. Az ilyen ajánlatok miatt érdemes blogot írni, nem a hirdetésekkel kereshető fillérek miatt.


Néztem, néztem, már folyt a könnyem, de háromnál több embert nem ismertem föl. Ha van valaki, aki tud segíteni, az ne legyen rest kommentelni vagy e-mailt írni a nkocsis(kukac)freemail(pont)hu címre.

5 megjegyzés:

  1. tornyi barna lehetséges szerződtetéséről mi a véleményed norbi?

    VálaszTörlés
  2. Happy end lett a vége. Ott kezdődött, hogy kiderült, nem egy ismeretlen, hanem Szabolcs (nem Kendi) küldte az e-mailt. A segítségével még néhány emberre ráismertem, köztük Homoky Gyurira, aki saját magát sem találta meg. Végül úgy lett meg a 10, sőt több is, hogy Szabolcs elmondta, kit ismert. Egy részükre emlékeztem is, de arcról felismerni esélytelen vállalkozás volt.

    Végül a Nyíregyháza elleni Ligakupa-meccs után megkaptam az újságot, így ez is bekerült a gyűjteményembe.

    Köszönöm, Szabolcs!

    (És a történetnek itt még nincs vége, de azt majd egy posztban írom meg.)

    VálaszTörlés