2011. február 24., csütörtök

Nem lopott poszt (SV Oberwart - DVTK 1-6)

Többször loptam vettem már kölcsön fórumokból, ha egy olyan írást olvastam, amit vagy magam nem tudtam volna megírni, mert nem láttam a meccset, vagy olyan jó volt, hogy azt kár még egyszer megírni. (Kardosig azóta rendszeresen jelentkezik meccsbeszámolóival a blogon.) Ezen kívül mindkettő, illetve most már mindhárom olyan írás, ami fölött kár lett volna elsiklani a sok szeméttel teleszórt fórumon.

A DVTK.eu fórumán láttam egy írást a tegnapi SV Oberwart - DVTK edzőmeccsről, és megkerestem fly-t, átvehetem-e. Igent mondott, azzal a megjegyzéssel, hogy "az írás ugyan elnagyolt, másodfokú fagyási sérülések közepette kicsit összecsaptam, hogy minél előbb mehessek a forró fürdőbe." Mindazonáltal köszönjük!



Akkor egy kis helyszíni jelentés:

Bük, mínusz 5 fok, de ragyogó talajú pálya, egy olyan csapat ellen, amely technikailag a magyar másod- és harmadosztály közé tehető, kifogástalan erőnléttel, védekező középpályán azzal a Horváth Róberttel, aki a ZTE, Haladás, Sopron színeiben legalább 50 NB I-es meccset játszott.

Luque a 4. percben a 16-os jobb sarkáról ballal a bal felsőbe csavart, George egy szép, félpályáról indított szólóval növelte az előnyt, majd ugyanő az ellenfél egyik védőjének eladott labdáját vágta be laposan 14 méterről. A 30. percben Luque a félpályáról úgy indította Granátot, hogy még a center sem tudta kihagyni.

Az 55. perc környékén Granát lőtt úgy gólt, hogy ziccerben a kapufát találta telibe, de a visszapattanó bepattant a kapusról. Luque ezután leballagott a pályáról, és míg Faggyas beállt a helyére eltelt vagy öt perc - ez alatt szépített Kozmor Ákos egy kontrából, ő a Haladásban focizott az NB II-ben. Arze lőtte az utolsót, az osztrák kapus a 16-osnál hosszan dobta ki a védőnek, Arze leleste és átemelte a kapust.


Összességében edzőmeccsnek jó volt, de van hova fejlődni. Szerintem legalább kéthetes lemaradásban vagyunk csapatépítést tekintve, és nagyon hiányzik egy jó center, aki meg tudja tartani a labdát (Granát nem tudta), s Gal mellé egy másik minőségi középső védő. Rakovic ma nem hibázott, de szerintem ő is, és Nagy Tamás is kevés erre a posztra, a kimondott célok ismeretében. Luque kiváló focista, de még nem volt annyit a játékban, mint amennyit szeretett volna lenni, és erőnléti lemaradása is van. Gólja pazar volt.

George focija volt a legjobb, legmotiváltabb, de tetszett Gal is. Radosnak nem volt dolga, Vadász előre még egy kicsit bizonytalan, Rakovic ma megfelelt, Goher, ha jobb döntéseket hoz, több gólpasszt is adhatott volna. Dobos jól játszott, Arze nagyon igyekezett - szünetig belül, utána Dobos helyén -, Abdouraman tőle szokatlanul rengeteg labdát elszórt, Luque-ról már írtam, Granát - két gólja ellenére - nekem nagyon kevés.

Pál semmit nem mutatott, Nagy Tamás is csak csúszkált, Faggyas rontott egy irdatlan ziccert, aztán lövés közben megsérült, Lippain látszik, hogy sokat kihagyott, még nem a igazi, Tajtinak egyszer kellett védenie.

A többiek át sem öltöztek.

Jó éjszakát, vagy reggel mindenkinek, hajrá Diósgyőr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése