2011. február 23., szerda

23-ból 11

Véget ért az átigazolási szezon, a DVTK 23 játékossal zárt (+ az egyszer már bevetett ifik). Ilyenkor szinte kötelező eljátszani a gondolattal, hogy is áll majd fel az ideális 11.

Halgas és Budovinszky sérült, áprilisban talán már játszhatnak, de ezt most figyelmen kívül hagyom.

A legvalószínűbb kezdőcsapat a következő, esetleg annyi módosítás történhet, hogy a támadó középpályás Vicente Arze lesz, míg Lippai Ákos visszatérhet a csatársorba, ahol korábban többet játszott.



Az első csapatból kiszorulókból a játék kedvéért összeraktam egy második csapatot is, ebből nagyjából az is látszik, ki kit tud helyettesíteni. Persze van, akire több poszton is számíthat Benczés Miki, így feltehetően Raković játszik Budovinszky helyén a védelem közepén annak felgyógyulásáig, Nagy Tamástól pedig láthattuk edzőmeccsen, hogy a védekező középpályást posztja sem idegen számára.



És a fenti összeállításból az is kiderül, Gohér Gergő az egyedüli, akinek nem járnak a sarkán, szerencsére nem sérülékeny és a lapokat sem ipari méretben gyűjti.

A teljesség kedvéért: két játékos maradt ki (Bogáti, Faggyas), akik véleményem szerint a keretbe kerülésért küzdenek majd, ha mindenki meggyógyult és eltiltott sem lesz.

1 megjegyzés:

  1. Ez a Lippai/Arze kérdés nem egyszerű. Én nem is vagyok biztos, hogy Benczés Miki ki fogja hagyni Arzét. Nekem úgy tűnt, Arzéval lendületesebb és agresszívabb a középpálya, Ákos viszont a csapat vezére. Remélem Ákosnak jót tesz a verseny.
    Alapvetően elégedett vagyok az igazolásokkal és azzal amit az edzőmeccseken láttam. A feljutáshoz viszont 100% közeli tavasz kell (mármint pontokban). A csapat képes lehet rá.

    VálaszTörlés