2010. március 13., szombat

Az Újpest - DVTK előtt

Egy újabb élcsapat következik, de mégis nagyon más meccsre számítok. Úgy tűnik, többszörösen szétszakadt az NB I., a legfelsőbb kasztba csak a bajnoki címre hajtó Debrecen és Videoton tartozik, akik az őket követőknél is sokkal jobbak.

Rajtuk már túlvagyunk és ugyan az Újpest is élcsapat, de egyrészt az első kettőnél gyengébb, másrészt igen pocsékul kezdte a szezont. Nem az eredményre gondolok, hanem a Győr ellen egyetlen kapura lövésük volt, és a kiesőjelölt Kecskemét is verte őket.

De foglalkozzunk inkább a DVTK-val! Az első két meccsen látottak bizakodásra is okot adhatnak, de még nem szereztünk pontot tavasszal. Ezen kellene most túllépni és nem telhetetlen vagyok, hanem a hárompontos rendszerből következik, hogy a győzelem ér igazán valamit.

Abban biztos vagyok, nem fogjuk beszorítani az Újpestet, de abban is, hogy nem a 16-osunkon belül lesz a játék. Ha nem is kontrára fog játszhani a csapat, de minden bizonnyal kontrákból lesznek lehetőségeink, kulcsfontosságú lesz, hogy ki tudjuk-e használni azokat. A védelemben és Malinában nagyon bízok, hogy gól nélkül le tudják hozni a meccset.

Az én kezdőcsapatom:
Malinauskas
Bognár, Supic, Gal, Zámbó
Vukadinovic, Búrány, Huszák, Roszel
Bajzát, Brnovic

Ebből is látható, hogy a védelemmel elégedett vagyok, ha nem lenne Búrány vagy Takács, csak akkor állítanám be Jeknicet, hogy Supic eggyel feljebb léphessen, de szerencsére vannak.

Eddig Vukadinovic számomra meglepő módon védekező középpályást játszott, de én visszatenném a jobboldara. Védekező középpályásként Búrány és Takács közül az őszi teljesítménye miatt írtam az előbbit, most bizonyíthat tavasszal is. Takács viszont csereként könnyen beállhat, mert ő több poszton is használható.

Az eltiltott Lippai helyén Huszák a jelöltem, amiben az a legnagyobb kockázat, hogy éppen most épült fel a sérüléséből. Roszel teljesítménye a jobbak közé tartozott a múlt héten, az én csapatomban marad kezdő.

A csatársorban Balajtira mint a szó szoros értelmében vett tartalékra számítanék, akit akkor vet be a hadvezér, amikor az ellen vonalai már rogyadoznak. Majd Bajzát és Brnovic megpuhítja számára a terepet, akár apró gólokkal is. (De jó lenne!)

A felsoroltakon kívül George állhat még be, esetleg Sadjo, nem tudom Tornyi mennyire tette túl magát a debreceni produkcióján.

Szóvel, azt hiszem nagy esély előtt állunk, el lehet kezdeni a felzárkózást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése