2010. május 21., péntek

Műsorfüzetek a Diósgyőr nemzetközi meccseire

Egy újabb része következik a gyűjteményemnek: a DVTK, DFC nemzetközi meccseire kiadott műsorfüzetek.

Sajnos nincs belőlük sok, mivel a Diósgyőr eleve nem játszott sok nemzetközi tétmeccset és ezidáig semmilyen nyomát nem láttam annak, hogy a '70-es '80-as évek fordulóján lett volna a hazai meccseken műsorfüzet. A '90-es években már volt, de pont a közepén nem, így a Sliema ellenire emlékeim szerint nem jelent meg.

Maradnak az idegenbeli mérkőzések, ahonnan mindig nehezebb begyűjteni a műsorfüzeteket még Magyarországon is, azonban szerencsére külföldön nagyobb kultusza van a programoknak. Mika vadászta le az e-bayről - és adta nekem - a két klasszikus brit újságot, míg a máltait egy ott járt ismerősömtől kaptam még a meccs után. Egyelőre ennyi van, és volt már a kezemben a Kaiserslautern - DVTK 79-80 műsorfüzete is.

A műsorfüzet belseje itt nézhető meg

A többi oldal itt nézhető meg

2 megjegyzés:

  1. számomra rejtély:

    ha a Dundee United programfüzete egy darab lap kettéhajtva (külső és belső oldal szkennelve)
    akkor miért van a közepében kapocs?

    VálaszTörlés
  2. @piros: Maga az újság 16 oldalas, de szkennelő csak ez a 4-et bocsátotta rendelkezésemre, én pedig még nem jutottam el odáig, hogy magam álljak neki.

    Tisztelt Sherlock Holmes! ;-) A Dundee Utd újságjából is csak 7 oldal volt feltöltve, de most hozzátettem a nyolcadikat is, így teljes.

    VálaszTörlés