2011. szeptember 1., csütörtök

Amikor a hóhért akasztják 2.

Mottó: Azért írok időnként sálakról, hátha egyszer
valaki megdob egy Emigrantes Rojos sállal

Az már részben szerencsés, akit másodszor is felakasztanak... Nem olyan régen mutattam meg három diósgyőri sálat, aminek most itt a folytatása.

Erre is ugyanaz jellemző, mint az előzőkre: hivatalos DVTK-sál, amely részben az én ötleteim és egészében B.-A.-Z. Megye Lordjai technikai megvalósításában készült. Éppen ezért én nem is írok semmit, újra tiétek a pálya!




A sál ára 2000 forint, egyelőre a hazai mérkőzések előtt vásárolható meg a stadionnál.

1 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik.
    Semmi csicsa, domináló piros szín, címer mind két oldal mind két végén, ez teszi nyakban mutatóssá. A felirat nagy jól olvasható. Egyedül "a pályán és a lelátón" szöveget kihagytam volna, mivel szerintem ezt nem kell magyarázni, mindenki tudja.
    Egy 10-es skálán egy 9-est adnék rá, már, ha lenne itt valami szavazás :)!

    VálaszTörlés