2011. június 7., kedd

Amikor a hóhért akasztják

Az alábbi egy selyem és két, hímzéssel díszített kötött sál a közelmúltban készült el, részben az én ötleteim és egészében B.-A.-Z. Megye Lordjai technikai megvalósításában.

Ezért bármit írnék, magyarázkodásnak tűnne, viszont itt az alkalom, hogy most ti írjátok meg kommentként, mi a véleményetek.

(A sálak a klub hivatalos termékei, részben ezt kapják a Borsodi játékán sálat nyerők, illetve forgalomba is kerül. A mikor, a hol és az árak a DVTK.eu-n lesznek olvashatók)








9 megjegyzés:

  1. az első kicsit sűrű nekem, de nem rossz.

    a keresztcsíkos az utóbbi évek legjobb dizájnja, ha anyagra is jó lesz, tíz év után újra veszek sálat.

    a hosszanti csíkos viszont nem az én világom. talán kevesebb csík elfért volna rajta, úgy kevésbé lenne "pizsamás". :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az első is nagyon jó.
    A második egyszerű, de nagyszerű.
    A harmadik tényleg kicsit pizsamás, de ez már ízlés kérdése.

    guLi: én vettem "B.-A.-Z. Megye Lordjai" sálat (bocs most linket nem keresek, Norbi bemutatta itt a blogon) - tulajdonképpen olyan mint a keresztcsíkos, csak a fehér részben van fekete és arany sáv is - és nagyon jó a minősége, a hímzés pedig tényleg csodaszép. Tényleg csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a véleményeket, várom az újabbakat!

    Használjátok a sálak címkét, ha kerestek valamit ;-)


    A kért sál pedig itt található

    VálaszTörlés
  4. a keresztcsíkos a sálak sálja, tökéletes.
    olyat én is fogok venni, ha lehet.

    a selyem selyemnek nem rossz szerintem, a felkiáltójellel nem vagyok rajta kibékülve,
    illetve az apró fehér szöveg sokkal jobban mutatna, ha címertől címerig érne, alul-felül, mindkét oldalon. ezt mondjuk megvalósítani nem tudom hogy lehetne, esetleg széthúzással, szóközökkel, stb.

    a hosszanti csíkos is jó, de mivel kaptam a Mentalitásból, biztos hogy nem veszek még egy hasonlót.

    VálaszTörlés
  5. @légiós: ez esetben biztos, hogy veszek, mert taperoltam abból a típusból, és tényleg minőségi.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindegyik jó, különböző ízléseknek különböző sálak.

    Semmi extravagáns, hanem az alapoktól indulnak, azok pedig jól lettek megvalósítva.

    Az első egy hagyományos klubsál, ilyen kell a választékba.
    Nekem is volt pár selyemsálam, de azért a kötött az igazi valahogy nálam, de a sál maga nagyon jól néz ki.

    A második igazán klasszikus típus, mindig népszerű.
    Ezen erősen elgondolkodok majd, bár most az itt is bemutatott limitált szériás centenáriumi sál a kedvencem, és általában csak egyet használok, csak kicsit vagyok gyűjtő, és közben még van 2 másik is (az egyik a Mentalitásos), amiket még fel sem avattam rendesen. :)

    Az utolsó tényleg hajaz a Mentalitás-osra, és mivel nekem is van olyan, ezért ez annyira most nem vonzó számomra, de mindenképp érdemes ilyet is árulni, van akinek ez a típus jön be.

    A célnak, hogy a klub hivatalos sáljai legyenek, pont megfelelnek, így kell ezeknek kinézniük.

    Pont gondoltam is arra a bajnokavatón, illetve a videókat és képeket nézegetve, hogy mennyi különböző sál van, mennyien voltak régi sálakban, és mennyi potenciál lenne most abban, hogy a nagy eufória közepette, NBI-es bajnokságra készülődve, valami jó kis ajándékboltban lehetne kapni jó sálakat, mezeket. Nem mindig volt az utóbbi időben ilyen kereslet ezekre, most biztosan jól fogynának.

    VálaszTörlés
  7. A keresztbe csíkos nagyon fasza! Abból biztos veszek

    VálaszTörlés
  8. Selyem:
    Első ránézésre vékony az anyaga, ami nem feltétlen baj csak "áttetszik" a másik oldal ami nekem nem jön be. Teljesen egyszerű megoldások jellemzik a sálat ami a legtöbb igényt kielégíti majd. Számomra egy selyem több lehetőséget tartogat, nem feltétlen fényképes sálra gondolok, hanem egyéb grafikai megoldásokra amik színvonalasabbá teszik és kötött verzióban annyira nem adják vissza az elképzeléseket.

    Csíkos 1:
    Klasszikus darab, kellett ilyen. Sajnos talán ebből készült a legkevesebb, ha helyesek az információim.

    Csíkos 2:
    Nem tetszik, mert se közelről se távolról nem nyújt impozáns látványt nekem.

    VálaszTörlés
  9. @Granata: Nem jók az információid, a hosszanti csíkosból készült a legkevesebb. Egyébként hamarosan indul az utángyártás is, lesz bőven választék és darabszám is.

    VálaszTörlés